Дорогі діти!
Виконуйте завдання щодня, не відкладайте на потім.
У нас не канікули, а карантин.
Завдання для дистанційного навчання з хімії
7-А, 7-Б класи
Тема: Вода
18.03.2020Урок1. Вода. Поширеність води в природі. Вода розчинник
Опрацювати: § 22; виконати
завдання для самоконтролю 1-11 (ст. 154)
01.04.2020 - 08.04.2020
Уроки 2-3. Розчин та його компоненти. Масова
частка розчиненої речовини у розчині
Опрацювати: § 23; розв'язати задачі 4, 6, 7 (ст. 159)
Трохи теорії…
Масова частка розчиненої речовини – це
безрозмірна величина, що дорівнює відношенню маси розчиненої речовини до
загальної маси розчину:
де ᗯ - масова частка розчиненої речовини; m – маси речовини або
розчину.
m(розчину) = m(речовини)
+ m(води),
тобто масову частку можна виразити як
Масову частку розчиненої речовини ω
звичайно виражають у частках від одиниці або у відсотках. Наприклад, масова
частка розчиненої речовини – СаСl2 у розчині дорівнює 0,06, або 6%.
Це означає, що в розчині Кальцій хлориду масою 100 г міститься хлорид
кальцію масою 6 г
і вода масою 94 г .
Алгоритм обчислення маси розчиненої
речовини,
якщо відома масова частка розчиненої
речовини й маса розчину
Досліджуємо вдома
Під час захворювань для підтримки організму в кров уводять фізіологічний
розчин 0,9% розчин натрій хлориду. Виготовити такий розчин масою 500 г.
Здійснити відповідні обчислення.
Переглянути презентацію: Значення розчинів у житті людини
16.04 - 22.04.2020
Уроки 4-5. Тренувальні вправи на обчислення масової частки розчиненої речовини в розчині на платформі МійКлас.
29.04.2020
Урок 6. Взаємодія води з оксидами. Поняття про кислоти і основи.
Завдання
1) Опрацювати § 24;
2) Виконати завдання для самоконтролю: 1 - 4 (с. 163-164).
3) Переглянути відео "Випробування водних розчинів кислот і лугів індикаторами".
06.05.2020
Завдання
Завдання
Урок 12. Розвзування задач і вправ.
16.04 - 22.04.2020
Уроки 4-5. Тренувальні вправи на обчислення масової частки розчиненої речовини в розчині на платформі МійКлас.
29.04.2020
Урок 6. Взаємодія води з оксидами. Поняття про кислоти і основи.
Завдання
1) Опрацювати § 24;
2) Виконати завдання для самоконтролю: 1 - 4 (с. 163-164).
3) Переглянути відео "Випробування водних розчинів кислот і лугів індикаторами".
06.05.2020
Урок 7. Значення води і водних розчинів в природі і житті людини. Кислотні дощі.
Завдання
1) Опрацювати § 25;
2) Виконати завдання для самоконтролю: 1-2, 5 (с. 171).
3) Переглянути відео "Що таке кислотні дощі?".
13.05.2020
Урок 8. Узагальнення вивченої теми. Підготовка до контрольної роботи.
Урок 8. Узагальнення вивченої теми. Підготовка до контрольної роботи.
Завдання
1) Повторити тему "Вода" за таблицею на с. 173.
2) Виконати вправи 7, 8, с. 159.
3) Досліджуємо вдома, завдання 1,2 с.172.
20.05.2020
Урок 9. Контрольна робота з теми "Вода"
(тестування на платформі МійКлас)
27.05.2020
Урок 10. Підсумковий урок
(тренувальні вправи на повторення теми "Початкові хімічні поняття" на платформі МійКлас)
8-А, 8-Б класи
Завдання для дистанційного навчання з хімії
13.03.2020Урок 7. Будова електронних оболонок атомів хімічних елементів №№ 1-20
Завдання:
1) Опрацювати § 9, с. 45-53;
2) Виконати завдання для самоконтролю: 8-9, с. 54. (письмово)
18.03.2020
Урок 8. Графічні варіанти написання електронних формул
20.03.2020
Урок 9. Розв'язування задач і вправ
Завдання:
1) Повторити вивчене про будову атома і електронні шари;
2) Виконати завдання для самоконтролю: 1-7, с. 60. (письмово)
01.04.2020
Урок 10. Періодичний закон. Поняття про радіус атома
Завдання:
1) Опрацювати § 9-10, с. 45-60;
2) Виконати завдання для самоконтролю: 4-6, с. 54. (письмово)
1) Опрацювати § 9-10, с. 45-60;
2) Виконати завдання для самоконтролю: 4-6, с. 54. (письмово)
03.04.2020
03.04.2020
Урок 11. Характеристика хімічних елементів за їх місцем в періодичній системі і будовою атома
Завдання:
1) Опрацювати § 11, с. 60-65;
2) Виконати завдання для самоконтролю: 1-7, с. 65. (письмово)
1) Опрацювати § 11, с. 60-65;
2) Виконати завдання для самоконтролю: 1-7, с. 65. (письмово)
08.04.2020
08.04.2020
Урок 12. Розвзування задач і вправ.
Практичне заняття
Завдання:
Виконати домашню самостійну роботу з теми: "Періодичний закон, періодична система Д.І.
Менделєєва. Будова атома".
1.
Опрацювати § 11-12; Виконати завдання для самоконтролю 1-5 (ст. 70)
Виконати домашню самостійну роботу з теми: "Періодичний закон, періодична система Д.І.
Менделєєва. Будова атома".
1.
Опрацювати § 11-12; Виконати завдання для самоконтролю 1-5 (ст. 70)
2. Установити відповідність між кількістю нейтронів та атомом елемента
а) Al 1) 20
б) P 2) 7
в) N 3) 12
г) Na 4) 14
д) K 5) 16
6) 10
3. Установити відповідність елементів
їх положенню у періоді, підгрупі, групі
Елемент
|
Період
|
Підгрупа, група
|
а) Фосфор
|
1) 3
|
А)
Головна підгрупа V групи
|
б) Аргентум
|
2) 4
|
Б)
Побічна підгрупа І групи
|
3) 5
|
В) Головна
підгрупа VІІ групи
|
|
Г) Побічна
підгрупа ІІ групи
|
4. Дайте
характеристику хімічного елемента з протонним числом 19 за його місцем в Періодичній
системі і за будовою атома.
10.04.2020
Урок 13. Значення періодичного закону
Завдання:
1) Опрацювати § 12, с. 65-67;
2) Переглянути відео: "У чому ж геніальність таблиці Менделєєва?" [TED-Ed]
1) Опрацювати § 12, с. 65-67;
2) Переглянути відео: "У чому ж геніальність таблиці Менделєєва?" [TED-Ed]
15.04.2020
Урок 14. Життя і діяльність Д.І. Мендєлєєва.
Завдання:
1) Опрацювати § 12, с. 68-69;
2) Виконати завдання для самоконтролю: 4-5, с. 70. (письмово)
1) Опрацювати § 12, с. 68-69;
2) Виконати завдання для самоконтролю: 4-5, с. 70. (письмово)
17.04.2020
Урок 15. Домашня контрольна робота на повторення з теми "Основні класи неорганічних речовин". 8 клас
(виконати до 18.04.2020 р. і надіслати мені у Вайбер)
Завдання 3.
Задача 1. Обчислити масу і кількість речовини утвореної солі, якщо в реакцію з хлоридною кислотою вступив Магній масою 8,64 г.
Задача 2. Обчислити масу і кількість речовини барію оксиду, що прореагує з сульфатною кислотою масою 4,9 г.
Задача 1. Обчислити масу і кількість речовини утвореної солі, якщо в реакцію з хлоридною кислотою вступив Магній масою 8,64 г.
Задача 2. Обчислити масу і кількість речовини барію оксиду, що прореагує з сульфатною кислотою масою 4,9 г.
Тема 4: Хімічний зв'язок і будова речовини
22.04.2020
Урок 1. Природа хімічного зв'язку. Електронегативність. Перетворення атомів на йони
Завдання:
1) Опрацювати § 13;
2) Виконати завдання для самоконтролю: 1-2, с. 76.
24.04.2020
Урок 2. Йонний зв'язок, його утворення
Завдання:
1) Опрацювати § 15;
2) Виконати завдання для самоконтролю: 1-3, 5, с. 76.
3) Пояснити біологічну роль йонів: Феруму, Кальцію, Магнію, Брому, Хлору, Йоду, Флуору.
29.04.2020
Урок 3. Ковалентний зв'язок, його утворення
Завдання:
1) Опрацювати § 14;
2) Виконати завдання для самоконтролю: 1-2, 5, с. 82.
3) Розглянути схему "Механізм утворення ковалентного зв'язку".
Замалювати схему у зошит.
06.05.2020
Урок 4. Розв'язування задач і вправ
Домашня контрольна робота з теми: "Складні речовини"
(8 клас)
Виконати завдання свого варіанту контрольної роботи в робочому зошиті. (всім учням обов'язково)
Скрін роботи надіслати на ел. пошту вчителю: m.galyna5@gmail.com
08.05.2020- 13.05.2020
Уроки 5-6. Кристалічні гратки. Залежність фізичних властивостей речовин від типів кристалічних граток
Завдання:
1) Опрацювати § 16, с.87-93;
2) Виконати завдання для самоконтролю: 4, 5, с. 93.
Тема 4: Хімічний зв'язок і будова речовини
22.04.2020
Урок 1. Природа хімічного зв'язку. Електронегативність. Перетворення атомів на йони
Завдання:
1) Опрацювати § 13;
2) Виконати завдання для самоконтролю: 1-2, с. 76.
24.04.2020
Урок 2. Йонний зв'язок, його утворення
Завдання:
1) Опрацювати § 15;
2) Виконати завдання для самоконтролю: 1-3, 5, с. 76.
3) Пояснити біологічну роль йонів: Феруму, Кальцію, Магнію, Брому, Хлору, Йоду, Флуору.
29.04.2020
Урок 3. Ковалентний зв'язок, його утворення
Завдання:
1) Опрацювати § 14;
2) Виконати завдання для самоконтролю: 1-2, 5, с. 82.
3) Розглянути схему "Механізм утворення ковалентного зв'язку".
Замалювати схему у зошит.
06.05.2020
Замалювати схему у зошит.
06.05.2020
Урок 4. Розв'язування задач і вправ
Домашня контрольна робота з теми: "Складні речовини"
(8 клас)
Виконати завдання свого варіанту контрольної роботи в робочому зошиті. (всім учням обов'язково)
Скрін роботи надіслати на ел. пошту вчителю: m.galyna5@gmail.com
08.05.2020- 13.05.2020
Уроки 5-6. Кристалічні гратки. Залежність фізичних властивостей речовин від типів кристалічних граток
Завдання:
1) Опрацювати § 16, с.87-93;
2) Виконати завдання для самоконтролю: 4, 5, с. 93.
Урок 7. Розв'язування задач і вправ
Завдання:
1) Закріпити вивчений матеріал;
2) Використовувати його для розв'язування задач і вправ.
Задача 1. На натрій оксид масою 21,7 г подіяли розчином ортофосфатної кислоти. Обчислити масу і кількість речовини утвореної солі.
Задача 2. Барій гідроксид масою 34,2 г повністю нейтралізували нітратною кислотою. Обчислити масу та кількість речовини нітратної кислоти, що витартилась в реакції.
Задача 1. На натрій оксид масою 21,7 г подіяли розчином ортофосфатної кислоти. Обчислити масу і кількість речовини утвореної солі.
Задача 2. Барій гідроксид масою 34,2 г повністю нейтралізували нітратною кислотою. Обчислити масу та кількість речовини нітратної кислоти, що витартилась в реакції.
20.05.2020
Урок 8. Практична робота. Дослідження фізичних властивостей речовин з різними типами кристалічних граток
1) Мету і завдання практичної роботи див. с.208 підручника.
2) Переглянути відео "Дослідження фізичних властивостей речовин".
3) Зробити висновки.
22.05.2020
22.05.2020
Урок 9. Розв'язування задач і вправ
Завдання:
1) Закріпити вивчений матеріал;
2) Використовувати його для розв'язування задач і вправ.
27.05.2020
27.05.2020
Урок 10. Узагальнення вивченого
Завдання:
1) Закріпити вивчений матеріал;
2) Використовувати його для розв'язування задач і вправ;
29.05.2020
29.05.2020
Урок 11. Підсумковий урок
Завдання:
1) Закріпити вивчений матеріал;
2) Використовувати його для розв'язування задач і вправ;
3) Виконати тренувальні вправи на повторення на платформі Мій Клас.
3) Виконати тренувальні вправи на повторення на платформі Мій Клас.
Увага! Для дев'ятикласників!
13.03.2020
Тема: Оксигеновмісні органічні сполуки
Урок 2. Гліцерол
Завдання:
1) Опрацювати § 26;
2) Виконати завдання для самоконтролю: 1-5, с. 173-174.
3) Переглянути відео:
1. Взаємодія спиртів з натрієм
13.03.2020
Тема: Оксигеновмісні органічні сполуки
Урок 2. Гліцерол
Завдання:
1) Опрацювати § 26;
2) Виконати завдання для самоконтролю: 1-5, с. 173-174.
3) Переглянути відео:
1. Взаємодія спиртів з натрієм
17.03.2020
Урок 3. Етанова (оцтова) кислота
Завдання:1) Опрацювати § 27;
2) Виконати завдання для самоконтролю: 1-5 с. 179.
3) Переглянути відео "Властивості етанової кислоти"
20.03.2020
Урок 4. Практична робота 3. Властивості етанової кислоти
Мета і завдання до практичної роботи на ст. 178 підручника.
Переглянути відео практичної роботи і зробити висновки про властивості етанової кислоти.
31.03.2020
Урок 5. Вищі карбонові кислоти
Завдання:
1) Опрацювати § 28;
2) Виконати завдання для самоконтролю: 1- 5 с. 183;
3) Підготувати презентацію (5-6 слайдів) на тему: "Фізіолгічна дія мила".
03.04.2020
Урок 6. Жири. Їх біологічна роль.
Завдання:
1) Опрацювати § 29;
2) Виконати завдання для самоконтролю: 1; 2; 4; 6 с. 188.
07.04.2020
Урок 7. Вуглеводи. Глюкоза
Завдання:
1) Опрацювати § 30;
2) Виконати завдання для самоконтролю: 2; 3; 4; 5; 6; 7; 8; с. 197.
3) Скласти карту пам'яті з теми "Глюкоза".
3) Скласти карту пам'яті з теми "Глюкоза".
10.04.2020
Урок 8. Вуглеводи. Сахароза
Завдання:
1) Опрацювати § 30;
2) Дати відповідь на запитання: "Яка біологічна роль глюкози та сахарози"?.
3) Зробити домашній експеримент на с. 198;
4) Виконати тренувальні вправи на платформі МійКлас.
14.04.2020
2) Дати відповідь на запитання: "Яка біологічна роль глюкози та сахарози"?.
3) Зробити домашній експеримент на с. 198;
4) Виконати тренувальні вправи на платформі МійКлас.
14.04.2020
Урок 9. Вуглеводи. Крохмаль і целюлоза
Завдання:
1) Опрацювати § 31;
2) Виконати завдання для самоконтролю: 2; 3; 4; 5; 6 с. 203.
3) Зробити домашній експеримент на с. 203.
4) Переглянути відеоурок "Крохмаль і целюлоза - природні полімери".
3) Зробити домашній експеримент на с. 203.
4) Переглянути відеоурок "Крохмаль і целюлоза - природні полімери".
Тема: Нітрогеновмісні органічні сполуки
17.04.2020
Урок 1. Поняття про амінокислоти. Білки. Біологічна роль амінокислот і білків.
Завдання:
1) Опрацювати § 32;
21.04.2020
Урок 2. Природні та синтетичні органічні сполуки
Завдання:
1) Опрацювати § 33;
2) Завдання для самоконтролю 1-4, 6, с.216;
3) Виконати навчальний проект на одну із шести тем із сторінки 216 підручника. (підготувати презентацію (5-6 слайд) і надіслати на ел. адресу вчителя: m.galyna5@gmail.com
3) Виконати навчальний проект на одну із шести тем із сторінки 216 підручника. (підготувати презентацію (5-6 слайд) і надіслати на ел. адресу вчителя: m.galyna5@gmail.com
24.04.2020
Урок 3. Практична робота № 4. Виявлення органічних сполук у харчових продуктах.
Мета: освоїти основні методи виявлення органічних сполук у харчових продуктах; ознайомитися з основним призначенням їхнього використання; розвивати навички дотримуватись правил безпеки при проведенні хімічних експериментів, вміння спостерігати і порівнювати результати дослідів і робити висновки, встановлювати причинно-наслідкові зв’язки; виховувати уважність та оперативність в роботі, навички спільної роботи.
Хід практичної роботи:
1) Переглянути відео «Виявлення органічних сполук у харчових продуктах»
2) Зробити висновок про наявність органічних сполук у харчових продуктах. (оформити практичну роботу в робочих зошитах).
3) Скрін пракичної роботи надіслати на ел. адресу вчителя: m.galyna5@gmail.com
28.04.2020
Завдання контрольної роботи з хімії для 9 класу
Контрольна робота
з теми: Вуглеводи. Амінокислоти. Білки.
Завдання з вибором однієї
правильної відповіді.
1. Назвіть
вуглевод, який належить до дисахаридів:
а) Глюкоза;
б) Сахароза;
в) Крохмаль.
2. Крохмаль
синтезується в рослинах з:
а) Глюкози;
б) Сахарози;
в) Фруктози.
3. Які
функціональні групи містять молекули амінокислот:
а) Альдегідну і
карбоксильну;
б) Аміногрупу і
карбоксильну;
в) Карбоксильну і
гідроксильну.
Завдання з вибором
кількох правильних відповідей.
4.
Визначте правильні твердження щодо
амінокислот:
а) Одночасно мають властивості кислот і основ;
б) Є продуктами гідролізу білків;
в) Можуть синтезуватись лише в організмі людини;
г) Містять три функціональні групи.
5.
Виберіть властивості крохмалю:
а) Добре розчиняється у воді;
б) Дає темно-синє забарвлення з йодом;
в) Піддається гідролізу;
г) У гарячій воді утворює клейстер.
6.
Завдання
на встановлення відповідності
Крохмаль С6H12O6
Глюкоза С12H22O11
Сахароза
(С6H10O5)n
Аміноетанова
кислота NH2-
CH2- COOH
7. Записати рівняння реакції
спиртового бродіння глюкози. Вказати суму всіх коефіцієнтів у рівнянні реакції.
8. Задача.
Обчислити масу етанолу, яку можна добути з 42,5 кг глюкози, що містить 15 %
нецукристих домішок.
9.
Задача.
Визначте молекулярну формулу вуглеводню (СхНу), який містить 87,98 % Карбону і
його відносна густина (D)
за
повітрям дорівнює 1,862 (н.у.).
(Нагадую, що Мr повітря = 29, а відносна густина D=Mr1/Mr2;
Mr1=D*Mr2)
Контрольну роботу
виконати 15.05.2020 р. у зошиті і обов’язково
підписати її, скрін роботи надіслати на ел. адресу вчителю:
m.galyna5@gmail.com
3) Скрін пракичної роботи надіслати на ел. адресу вчителя: m.galyna5@gmail.com
28.04.2020
Завдання контрольної роботи з хімії для 9 класу
Завдання контрольної роботи з хімії для 9 класу
Контрольна робота
з теми: Вуглеводи. Амінокислоти. Білки.
Завдання з вибором однієї
правильної відповіді.
1. Назвіть
вуглевод, який належить до дисахаридів:
а) Глюкоза;
б) Сахароза;
в) Крохмаль.
2. Крохмаль
синтезується в рослинах з:
а) Глюкози;
б) Сахарози;
в) Фруктози.
3. Які
функціональні групи містять молекули амінокислот:
а) Альдегідну і
карбоксильну;
б) Аміногрупу і
карбоксильну;
в) Карбоксильну і
гідроксильну.
Завдання з вибором
кількох правильних відповідей.
4.
Визначте правильні твердження щодо
амінокислот:
а) Одночасно мають властивості кислот і основ;
б) Є продуктами гідролізу білків;
в) Можуть синтезуватись лише в організмі людини;
г) Містять три функціональні групи.
5.
Виберіть властивості крохмалю:
а) Добре розчиняється у воді;
б) Дає темно-синє забарвлення з йодом;
в) Піддається гідролізу;
г) У гарячій воді утворює клейстер.
6.
Завдання
на встановлення відповідності
Крохмаль С6H12O6
Глюкоза С12H22O11
Сахароза
(С6H10O5)n
Аміноетанова
кислота NH2-
CH2- COOH
7. Записати рівняння реакції
спиртового бродіння глюкози. Вказати суму всіх коефіцієнтів у рівнянні реакції.
8. Задача.
Обчислити масу етанолу, яку можна добути з 42,5 кг глюкози, що містить 15 %
нецукристих домішок.
9.
Задача.
Визначте молекулярну формулу вуглеводню (СхНу), який містить 87,98 % Карбону і
його відносна густина (D)
за
повітрям дорівнює 1,862 (н.у.).
(Нагадую, що Мr повітря = 29, а відносна густина D=Mr1/Mr2;
Mr1=D*Mr2)
Контрольну роботу
виконати 15.05.2020 р. у зошиті і обов’язково
підписати її, скрін роботи надіслати на ел. адресу вчителю:
m.galyna5@gmail.com
05.05.2020
Урок 5: Стійкі органічні забруднювачі. Захист довкілля від СОЗ
Завдання:
08.05.2020
Урок 1. Будова речовин. Багатоманітність речовин та
хімічних реакцій. Взаємозв'язок між речовинами
Завдання:
08.05.2020
хімічних реакцій. Взаємозв'язок між речовинами
Завдання:
1) Опрацювати § 34;
2) Завдання для самоконтролю 7-8, с.226;
3) Обгрунтуйте, які екологічні проблеми спричиняють хімічні виробництва. Складіть короткий план відповіді.
3) Обгрунтуйте, які екологічні проблеми спричиняють хімічні виробництва. Складіть короткий план відповіді.
12.05.2020
Урок 2. Місце хімії серед наук про природу, її значення для розумінн наукової картини світу
Завдання:
1) Опрацювати § 35;
2) Завдання для самоконтролю 2, 5, 6 с.231;
3) Переглянути відео "Роль живих організмів у перетворенні оболонок землі"
12.05.2020
Завдання:
1) Опрацювати § 35;
2) Завдання для самоконтролю 2, 5, 6 с.231;
3) Переглянути відео "Роль живих організмів у перетворенні оболонок землі"
15.05.2020
Урок 3. Хімічна наука і виродництво в Україні. Видатні вітчизняні вчені - творці хімічної науки
Завдання:
1) Опрацювати § 36;
2) Охарактеризувати значення хімії у житті суспільства, збереженні довкілля, для здоров'я людей (письмово);
3) Підготувати презентацію "Видатні вітчизняні хіміки як учені і особистості".
15.05.2020
Урок 3. Хімічна наука і виродництво в Україні. Видатні вітчизняні вчені - творці хімічної науки
Завдання:
1) Опрацювати § 36;
2) Охарактеризувати значення хімії у житті суспільства, збереженні довкілля, для здоров'я людей (письмово);
3) Підготувати презентацію "Видатні вітчизняні хіміки як учені і особистості".
19.05.2020
Урок 4. Розв'язування задач і прав
Завдання:
1) Виконати тренувальні вправи на повторення теми "Спирти і карбонові кислоти" на платформі МійКлас;
22.05.2020
Урок 5. Розв'язування задач і прав
Завдання:
1) Виконати тренувальні вправи на повторення теми "Вищі карбонові кислоти і жири" на платформі МійКлас;
26.05.2020
Урок 6. Узагальнення вивченого. Багатоманітність і зв'язки між органічними і неорганічними речовинами
Завдання:
29.05.2020
Урок 7. Підсумковий урок
19.05.2020
Завдання:
1) Виконати тренувальні вправи на повторення теми "Спирти і карбонові кислоти" на платформі МійКлас;
22.05.2020
Урок 5. Розв'язування задач і прав
Завдання:
1) Виконати тренувальні вправи на повторення теми "Вищі карбонові кислоти і жири" на платформі МійКлас;
26.05.2020
Урок 6. Узагальнення вивченого. Багатоманітність і зв'язки між органічними і неорганічними речовинами
Завдання:
29.05.2020
Урок 7. Підсумковий урок
Завдання для дистанційного навчання з хімії
19.03.2020
Тема: Насичені й ароматичні аміни
Тема: Насичені й ароматичні аміни
1. Опрацювати питання 1-2 з § 22 (ст. 112):
* склад, будова молекул та назви найпростіших насичених і ароматичних амінів;
* хімічні властивості метанаміну;
* одержання аніліну (відновленням нітробензену).
02.04.2020
Тема: Амінокислоти (склад, будова, хімічні властивості аміноетанової кислоти).
1. Опрацювати питання 4, 6 з § 23 (ст. 117).
09.04.2020
Тема: Білки. Гідроліз білків. Кольорові реакції на білки
23.04.2020 Домашня кр на повторення з теми "Вуглеводи" 10 клас
3. Виконати навчальний проект з теми: "Виготовлення виробів з пластикових пляшок". (оформити у вигляді презентації (5-6 слайдів) і надіслати на ел. адресу вчителю: m.galyna5@gmail.com )
3. Виконати завдання на закріплення матеріалу: https://naurok.com.ua/test/shtuchni-i-sintetichni-volokna-56229.html
Переглянути відео:
"Генетичні зв'язки між класами органічних речовин";
"Вплив полімерів на здоров'я людини і навколишнє середовище".
11 клас
Тема: Білки. Гідроліз білків. Кольорові реакції на білки
1. Опрацювати питання 8 з § 24 (ст. 122)
Функції білків
Переглянути відео: Хімічні властивості білків
2. Підготувати презентацію "Збалансоване харчування - запорука здоров'я".
16.04.2020
Перевірочна робота з теми "Амінокислоти. Білки" 10 клас
23.04.2020 Домашня кр на повторення з теми "Вуглеводи" 10 клас
30.04.2020
Тема: Полімери. Пластмаси.
Тема: Полімери. Пластмаси.
1. Опрацювати § 25 теми (ст. 131-138).
2. Дати визначення поняттям: полімер, реакція полімеризації і поліконденсації.
07.05.2020
Тема: Каучуки, гума
Тема: Каучуки, гума
1. Опрацювати § 27 теми (ст. 145-149).
2. Розглянути властивості каучуків і гуми та сфери їх використання.
3. Переглянути відеоурок про каучук і гуму.
3. Переглянути відеоурок про каучук і гуму.
14.05.2020
Тема: Вплив полімерних матеріалів на довкілля і здоров'я людини. Проблеми їх утилізації
Тема: Вплив полімерних матеріалів на довкілля і здоров'я людини. Проблеми їх утилізації
1. Опрацювати § 28 теми (ст. 149).
2. Розглянути вплив полімерів на довкілля і здоров'я людини.3. Виконати навчальний проект з теми: "Виготовлення виробів з пластикових пляшок". (оформити у вигляді презентації (5-6 слайдів) і надіслати на ел. адресу вчителю: m.galyna5@gmail.com )
21.05.2020
Тема: Синтетичні волокна
Тема: Синтетичні волокна
1. Опрацювати § 28 теми (ст. 149-153).
2. Виписати фізичні властивості і застосування в побуті та промисловості синтетичних волокон.3. Виконати завдання на закріплення матеріалу: https://naurok.com.ua/test/shtuchni-i-sintetichni-volokna-56229.html
28.05.2020
Тема: Взаємозв'язок органічних речовин
Тема: Взаємозв'язок органічних речовин
1. Узагальнити знання про взаємозв'язок будови і функцій органічних речовин ( § 29, ст. 156).
2. Виконати завдання для самоконтролю: 1-3, с. 159.
2. Виконати завдання для самоконтролю: 1-3, с. 159.
3. Користуючись поданою нижче схемою, назвіть продукти реакції та напишіть рівняння, що характеризують властивості етанолу і етанової кислоти.
Переглянути відео:
"Генетичні зв'язки між класами органічних речовин";
"Вплив полімерів на здоров'я людини і навколишнє середовище".
Завдання для дистанційного навчання з хімії
17.03.2020
Тема 1. Якісні реакції на деякі йони
1. Опрацювати питання § 32, с.152.
2. Переглянути відео:
Виявлення в розчині катіонів Феруму (2+), Феруму (3+);
Виявлення катіонів Барію (2+);
Виявлення Силікат-йонів та Ортофосфат-йонів.
Виявлення Силікат-йонів та Ортофосфат-йонів.
18.03.2020
Тема 2.: Розв'язування задач
Задача 1. При відновленні воднем оксиду металічного елемента масою 1,6 г добуто 0,54 г води. Визначити метал, якщо при його взаємодії з хлором утворюється метал (ІІІ) хлорид.
Задача 2. При взаємодії кальцій карбонату масою 10,8 г з надлишком хлоридної кислоти добули вуглекислий газ об'ємом 2,24 л (н.у.). Обчислити вміст домішок у солі.
Задача 3. Сплав міді з магнієм масою 150 г обробили надлишком хлоридної кислоти. При цьому виділився газ кількістю речовини 5 моль. Обчислити масові частки металів у сплаві.
01.04.2020
Тема 3. Генетичні зв'язки між класами неорганічних речовин. Практичне заняття
1. Опрацювати питання № 1 § 39 (с. 182 ).
07.04.2020
Тема 4. Органічні та мінеральні добрива. Практичне заняття
1. Опрацювати питання § 37, с. 173-177.
2. Переглянути презентацію "Мінеральні добрива та їх класифікація"
08.04.2020
Тема 5. Біологічне значення металічних і неметалічних елементів
1. Підготувати невелике дослідження про біологічне значення металічних і неметалічних елементів. (можна у вигляді таблиці).
2. Опрацювати § 30 с. 146.
2. Опрацювати § 30 с. 146.
14.04. - 15.04. 2020
Тема 6. Генетичні зв'язки між класами неорганічних речовин
1. Повторити тему "Основні класи неорганічних речовин"
2. Опрацювати § 39 с.181;
3. Виконати самостійні завдання з теми.
21.04. - 22.04.2020
Тема 7. Практичне заняття. Повторення розв'язування задач на обчислення за хімічними рівняннями виходу продукту реакції
Завдання.
1. Переглянути відео і пригадати, як розв'язуються задачі на знаходження відносного виходу продукту реакції.
2. Розв'язати задачі: 1-4, с.70 підручника (письмово)
28.04. - 29.04.2020
Тема 8. Практичне заняття. Повторення розв'язування задач на обчислення за хімічними рівняннями, якщо один з реагентіів взято в надлишку.
Завдання.
1. Переглянути відео і пригадати, як розв'язуються задачі на надлишок і недостачу.
2. Розв'язати задачі: 1-4, с.120 підручника (письмово).
Тема: Хімія і прогрес людства
06.05.2020
Урок 1. Роль хімії у створенні нових матеріалів
1. Користуючись параграфом підручника виділіть три групи маатеріалів, що використовуються в промисловості. Складіть план вашого повідомлення про кожну з них.
2. Зобразіть у вигляді схеми нові методи добування композитів.
3. Розв'яжіть задачу. Ферум (ІІІ) оксид масою 40 кг відновили воднем. Який об'єм водню витратився? (н.у.) Яка маса заліза утворилась?
12.05.2020
Урок 2. Роль хімії у розв'язанні сировинної проблеми
1. Користуючись параграфом підручника сформулюйте визначення сировини.
2. Назвіть групи природних речовин, що можуть бути сировинним матеріалом для промисловості.
3. Поясніть роль хімії у розв'язанні сировинної проблеми.
4. Розв'яжіть задачу. Внаслідок термічного розкладу вапняку масою 400 кг отримали негашене вапно масою 201,6 кг. Який вміст кальцій карбонату у вапняку?
13.05.2020
Урок 3. Роль хімії у розв'язанні енергетичної проблеми
1. Користуючись параграфом підручника доведіть чому в країні виникла енергетична проблема. Складіть короткий план відповіді.
2. Перелічіть перспективні галузі енергетики.
3. За опорною схемою поясніть які нові хімічні методи допоможуть у вирішенні енергетичної проблеми:
- перетворення енергії сонця в електричну;
- вилучення в'язкої нафти з допомогою води і ПАР;
- переробка вугілля змішуванням з нафтою і дією на суміш воднем під тиском.
- бутанове бродіння побутових відходів.
19.05.2020
Урок 4. Роль хімії у розв'язанні екологічної проблеми
1. Користуючись параграфом підручника та схемою "Хімія та екологія" перевірте свої знання:

а) Які із газів, що забруднюють атмосферу, спричиняють випадання кислотних дощів? Чм небезпечні такі дощі?
б) Якої шкоди завдають довкіллю виробництво кислот?
в) Чому нітрати небезпечні для здоров'я людини?
г) Чим небезпечний метаналь для здоров'я і життя людини? Де його застосовують?
2. Складіть короткий план відповіді в робочих зошитах.
Контрольну роботу виконати 19.05.2020 р. у зошиті і обов’язково підписати її, скрін роботи надіслати на ел. адресу вчителю: m.galyna5@gmail.com
Урок 5. Узагальнення вивченого.

а) Які із газів, що забруднюють атмосферу, спричиняють випадання кислотних дощів? Чм небезпечні такі дощі?
б) Якої шкоди завдають довкіллю виробництво кислот?
в) Чому нітрати небезпечні для здоров'я людини?
г) Чим небезпечний метаналь для здоров'я і життя людини? Де його застосовують?
2. Складіть короткий план відповіді в робочих зошитах.
20.05.2020
Контрольна робота з теми: "Металічні елементи"
Контрольна робота містить 29 завдань: з вибором однієї правильної відповіді, з вибором кількох правильних відповідей, завдання на встановлення відповідності та послідовності і дві задачі. (питання в зошит не переписувати, записуємо лише відповідь, задачі розв'язуємо)Контрольну роботу виконати 19.05.2020 р. у зошиті і обов’язково підписати її, скрін роботи надіслати на ел. адресу вчителю: m.galyna5@gmail.com
26.05.2020
Урок 5. Узагальнення вивченого.
"Зелена" хімія: сучасні завдання перед хімічною наукою та хімічною технологією
1. Опрацювати § 46 с. 210-213;
2. Виконати завдання для самоконтролю 1, 2, с. 213;
3. Поясніть причини виникнення концепцій 12 принципів "Зеленої" хімії;
4. Охарактеризуйте своє ставлення до природи як найвищої цінності та вашого місця в ній.
27.05.2020
Урок 6. Підсумковий урок
Переглянути відео:
Немає коментарів:
Дописати коментар