Біологія
17.03.2020
І. Завдання для самоконтролю знань з теми "Шкіра"
для учнів 8 класів
1. Шкіра виконує видільну функцію: а) так; б) ні.2. Шкіра бере участь у регуляції теплообміну: а) так; б) ні.
3. Укажіть кількість шарів шкіри: а) 1; б) 2; в) 3; г) 4.
4. Укажіть частину шкіри, в якій розташовані сальні залози:
а) епідерміс; б) дерма; в) підшкірна жирова клітковина.
а) епідерміс; б) дерма; в) підшкірна жирова клітковина.
5. Меланін - це пігмент шкіри, який:
а) захищає шкіру від УФ випромінювання; б) бере участь у виділенні поту; в) охолоджує шкіру.
а) захищає шкіру від УФ випромінювання; б) бере участь у виділенні поту; в) охолоджує шкіру.
6. Виберіть похідні шкіри: а) жир; б) волосся; в) нігті; г) потові залози.
7. Епідерміс - це шар шкіри, який утворений: а) одношаровим епітелієм; б) багатошаровим плоским епітелієм; в) залозистим епітелієм.
8. Зазначте причину зниження температури тіла під час виділення поту: а) тепло витрачається на випаровування поту; б) разом з потом виходить тепло; в) піт охолоджує шкіру речовинами, які в ньому містяться.
9. Виберіть гігієнічні засоби якими треба користуватися щодня: а) мило; б) зубна паста; в) крем для обличчя, рук; в) всі засоби разом.
10. Короста - це захворювання шкіри, яке спричиняють:
а) воші; б) кліщі; в) павуки.
8. Зазначте причину зниження температури тіла під час виділення поту: а) тепло витрачається на випаровування поту; б) разом з потом виходить тепло; в) піт охолоджує шкіру речовинами, які в ньому містяться.
9. Виберіть гігієнічні засоби якими треба користуватися щодня: а) мило; б) зубна паста; в) крем для обличчя, рук; в) всі засоби разом.
10. Короста - це захворювання шкіри, яке спричиняють:
а) воші; б) кліщі; в) павуки.
ІІ. Сконструюйте відповідь у вигляді схеми "Заходи профілактики захворювань шкіри"
19.03. - 31.03.2020
19.03. - 31.03.2020
Тема: Сенсорні системи людини
Завдання. Перегляньте відеоуроки за посиланнями:
02.04.2020
Урок 1. Зорова сенсорна система. Будова ока. Гігієна зору
Переглянути презентації:
Завдання:
1) Виписати в робочий зошит нові терміни з теми і пояснити їх.
2) Обґрунтуйте основні заходи профілактики ушкоджень очей.
Урок 1. Зорова сенсорна система. Будова ока. Гігієна зору
Переглянути презентації:
Завдання:
1) Виписати в робочий зошит нові терміни з теми і пояснити їх.
2) Обґрунтуйте основні заходи профілактики ушкоджень очей.
07.04.2020
Урок 2. Слухова сенсорна система. Будова вуха. Гігієна слуху
2. Опрацювати параграф 44 підручника.3. Виконати завдання із презентації.
09.04.2020
Урок 3. Сенсорні системи нюху та смаку
1. Опрацювати параграф 46.2. Виписати ключові терміни і поняття, дати їм пояснення.
3. Письмово дати відповідь на питання: Яке значення для людини має запах і смак?
14.04.2020
Урок 4. Сенсорні системи рівноваги, руху, дотику, температури, болю
1. Опрацювати параграф 45.2. Виписати ключові терміни і поняття, дати їм пояснення.
3. Зробити письмово тести: "Самоконтроль з теми" (с. 220).
16.04.2020
Урок 1. Поняття про ВНД. Безумовні рефлекси
1. Опрацювати параграф 47.2. Виписати ключові терміни і поняття, дати їм пояснення (с. 223).
3. Дати письмову відповідь на питання 3 (с. 224).
4. Повторити тему: "Сенсорні системи".
5. Переглянути відео: "Вища нервова діяльність людини"
21.04.2020
Урок 2. Умовні рефлекси
1. Опрацювати параграф 48.2. Виписати ключові терміни і поняття, дати їм пояснення.
3. Дати письмову відповідь на питання 1 (с. 227).
23.04.2020
Урок 3. Мова, мислення, свідомість
1. Опрацювати параграф 49.2. Виписати ключові терміни і поняття, дати їм пояснення.
3. Дати письмову відповідь на питання "Чим відрізняються перша і друга сигнальні системи?"
28.04.2020
Урок 4. Навчання та пам'ять
1. Опрацювати параграф 50.2. Пояснити прислів'я: "Повторення - мати навчання".
3. Виконати тести на с. 235.
4. В зошиті намалювати схему "Види пам'яті".
5. Переглянути відео: "Наскільки розвинений Твій мозок?"
30.04.2020
Урок 5. Біоритми
1. Опрацювати параграф 52.2. Навести приклади різних видів біоритмів. (письмово)
3. В зошиті намалювати схему "Види біоритмів", мал. 192.
4. Переглянути відео: "Біоритми людини. Сон та неспання".
05.05.2020
Урок 6. Сон, види сну
1. Опрацювати параграф 52.2. Виписати ключові терміни і поняття.
3. Виконати вправу "Самоконтроль з теми", с. 244.
4. Переглянути відео: "Переваги здорового нічного сну".
07.05.2020
Урок 7. Контрольна робота з тем:
"Сенсорні системи. ВНД"
Варіант 1
1. Недоброякісну їжу за запахом визначити:
а) можна; б) не можна.
а) можна; б) не можна.
2. Очне яблуко має:
а) одну оболонку; б) дві оболонки; в) три оболонки.
а) одну оболонку; б) дві оболонки; в) три оболонки.
3. Загальна властивість сенсорних систем:
а) обмін речовин; б) адаптація; в) подразливість.
а) обмін речовин; б) адаптація; в) подразливість.
4. Що таке перша сигнальна система (за І.П. Павловим)?
5. В чому полягає рецепторна функція шкіри?
6. Перелічіть причини кон'юнктивіту.
Варіант 2
1. Кінчиками пальців рук навчитися читати:
а) можна; б) не можна.
2. Слухові рецептори представлені:
а) паличками; б) колбочками; в) волосковими клітинами.
3. Сльози: а) заломлюють світло; б) зволожують і очищують рогівку; в) живлять очі.
4. Яке значення має зір?
5. Чим утворений аналізатор смаку?
6. Що таке друга сигнальна система (за І.П. Павловим)?
а) можна; б) не можна.
2. Слухові рецептори представлені:
а) паличками; б) колбочками; в) волосковими клітинами.
3. Сльози: а) заломлюють світло; б) зволожують і очищують рогівку; в) живлять очі.
4. Яке значення має зір?
5. Чим утворений аналізатор смаку?
6. Що таке друга сигнальна система (за І.П. Павловим)?
Виконати завдання свого варіанту контрольної роботи в робочому зошиті. (всім учням обов'язково)
Скрін роботи надіслати на ел. пошту вчителю: m.galyna5@gmail.com
12.05.2020
Тема: Ендокринна система
Урок 1. Залози внутрішньої секреції
1. Опрацювати параграф 53.
2. Виписати терміни: ендокринна система; залози внутрішньої секреції; гормони.
3. Охарактеризувати вплив гормонів на процеси обміну речовин в організмі:
- гормони є носіями інформації;
- гормони обмежують амплітуду коливання якогось фізіологічного показника;
- гормони діють за принципом зворотнього зв'язку.
4. Переглянути відео: "Ендокринна система. Залози внутрішньої секреції".
14.05.2020
Урок 2. Залози змішаної секреції
1. Опрацювати параграф 54.
2. Виписати терміни: підшлункова залоза; статеві залози
3. Охарактеризувати роль статевих гормонів в період статевого дозрівання підлітка.
4. Переглянути відео: "Як діють ваші гормони".
19.05.2020
Тема: Розмноження та розвиток людини
Урок 1. Будова та функції репродуктивної системи. Статеві клітини. Запліднення
1. Опрацювати параграф 55.
2. Виписати і пояснити терміни: гамети, сперматозоїд, яйцеклітина, запліднення, зигота. гаметогенез.
3. Порівняти будову чоловічої та жіночої статевих клітин, замалювати їх у зошит.
3. Порівняти будову чоловічої та жіночої статевих клітин, замалювати їх у зошит.
4. Розглянути схему "Гаметогенез".
5. Переглянути відео: "Чому хлопчиків більше, аніж дівчаток?".
21.05.2020
Урок 2. Вагітність. Ембріональний період розвитку людини. Плацента і її функції
1. Опрацювати параграф 56.
2. Виписати і пояснити терміни: ембріогенез, вагітність, плацента.
3. Охарактеризувати роль плаценти.
4. Обгрунтувати негативний вплив нікотину та алкоголю на розвиток плоду. Скласти план відповіді.
4. Обгрунтувати негативний вплив нікотину та алкоголю на розвиток плоду. Скласти план відповіді.
VІ Всеукраїнська інтернет-олімпіада "На Урок" (Весна 2020) з біології
27.04 - 25.05.2020
Під час дистанційного навчання учні 8-х класів взяли участь у VІ Всеукраїнській інтернет-олімпіаді "На Урок" (Весна 2020) з біології, де мали можливість повторити навчальний матеріал продемонструвати реальний рівень знань і отримати гарантовані нагороди: диплом і сертифікат учасника.
Учні, які набрали відповідну кількість балів отримають дипломи:
- 90-100 балів - диплом І ступеня
- 80-89 балів - диплом ІІ ступеня
- 70-79 балів - диплом ІІІ ступеня
Молодці!!!
Інформацію про місце у загальному рейтингу буде відкрито після оголошення результатів – 27 травня.
Вітаю переможців і учасників VІ Всеукраїнської інтернет-олімпіади "На Урок" (Весна 2020) з біології
26.05.2020
Урок 3. Постембріональний період розвитку людини. Репродуктивне здоров'я
1. Опрацювати параграф 57.
2. Виписати і пояснити нові терміни.
3. Переглянути відео:
4. Розглянути таблицю "Характеристика вікових періодів людини"
5. Скласти опорний конспект за планом:
- розвиток дитини після народження;
- статеве дозрівання;
- вікові періоди онтогенезу;
- особливості підліткового періоду.
Немає коментарів:
Дописати коментар