google-site-verification: google988d8663fc03ce59.html

Дистанційне навчання з біології

Біологія

17.03.2020

І. Завдання для самоконтролю знань з теми "Шкіра"
для учнів 8 класів

1. Шкіра виконує видільну функцію: а) так; б) ні.
2. Шкіра бере участь у регуляції теплообміну: а) так; б) ні.
3. Укажіть кількість шарів шкіри: а) 1; б) 2; в) 3; г) 4.
4. Укажіть частину шкіри, в якій розташовані сальні залози:
    а) епідерміс; б) дерма; в) підшкірна жирова клітковина.
5. Меланін - це пігмент шкіри, який:
а) захищає шкіру від УФ випромінювання; б) бере участь у виділенні поту; в) охолоджує шкіру.
6. Виберіть похідні шкіри: а) жир; б) волосся; в) нігті; г) потові залози.
7. Епідерміс - це шар шкіри, який утворений: а) одношаровим епітелієм; б) багатошаровим плоским епітелієм; в) залозистим епітелієм.
8. Зазначте причину зниження температури тіла під час виділення поту: а) тепло витрачається на випаровування поту; б) разом з потом виходить тепло; в) піт охолоджує шкіру речовинами, які в ньому містяться. 
9. Виберіть гігієнічні засоби якими треба користуватися щодня: а) мило; б) зубна паста; в) крем для обличчя, рук; в) всі засоби разом.
10. Короста - це захворювання шкіри, яке спричиняють:
а) воші; б) кліщі; в) павуки.



ІІ. Сконструюйте відповідь у вигляді схеми "Заходи профілактики захворювань шкіри"


19.03. - 31.03.2020

Тема: Сенсорні системи людини

Завдання. Перегляньте відеоуроки за посиланнями:

02.04.2020

Урок 1. Зорова сенсорна система. Будова ока. Гігієна зору

Переглянути презентації:

Завдання: 
1) Виписати в робочий зошит нові терміни з теми і пояснити їх.
2) Обґрунтуйте основні заходи профілактики ушкоджень очей.


07.04.2020

Урок 2. Слухова сенсорна система. Будова вуха. Гігієна слуху

1. Переглянути презентацію: Слухова сенсорна система
2. Опрацювати параграф 44 підручника.
3. Виконати завдання із презентації.


09.04.2020

Урок 3. Сенсорні системи нюху та смаку

1. Опрацювати параграф 46.
2. Виписати ключові терміни і поняття, дати їм пояснення.
3. Письмово дати відповідь на питання: Яке значення для людини має запах і смак?


14.04.2020

Урок 4. Сенсорні системи рівноваги, руху, дотику, температури, болю

1. Опрацювати параграф 45.
2. Виписати ключові терміни і поняття, дати їм пояснення.
3. Зробити письмово тести: "Самоконтроль з теми" (с. 220).


16.04.2020

Урок 1. Поняття про ВНД. Безумовні рефлекси

1. Опрацювати параграф 47.
2. Виписати ключові терміни і поняття, дати їм пояснення (с. 223).
3. Дати письмову відповідь на питання 3 (с. 224).
4. Повторити тему: "Сенсорні системи".
5. Переглянути відео: "Вища нервова діяльність людини"

21.04.2020

Урок 2. Умовні рефлекси

1. Опрацювати параграф 48.
2. Виписати ключові терміни і поняття, дати їм пояснення.
3. Дати письмову відповідь на питання 1 (с. 227).

23.04.2020

Урок 3. Мова, мислення, свідомість

1. Опрацювати параграф 49.
2. Виписати ключові терміни і поняття, дати їм пояснення.
3. Дати письмову відповідь на питання "Чим відрізняються перша і друга сигнальні системи?"


28.04.2020

Урок 4. Навчання та пам'ять

1. Опрацювати параграф 50.
2. Пояснити прислів'я: "Повторення - мати навчання". 
3. Виконати тести на с. 235.
4. В зошиті намалювати схему "Види пам'яті".
5. Переглянути відео: "Наскільки розвинений Твій мозок?"

30.04.2020

Урок 5. Біоритми

1. Опрацювати параграф 52.
2. Навести приклади різних видів біоритмів. (письмово) 
3. В зошиті намалювати схему "Види біоритмів", мал. 192.
4. Переглянути відео: "Біоритми людини. Сон та неспання".


05.05.2020

Урок 6. Сон, види сну

1. Опрацювати параграф 52.
2. Виписати ключові терміни і поняття. 
3. Виконати вправу "Самоконтроль з теми", с. 244.
4. Переглянути відео: "Переваги здорового нічного сну".



07.05.2020


Урок 7. Контрольна робота з тем:
"Сенсорні системи. ВНД"

Варіант 1
1. Недоброякісну їжу  за запахом визначити:
а) можна; б) не можна.
2. Очне яблуко має:
а) одну оболонку; б) дві оболонки; в) три оболонки.
3. Загальна властивість сенсорних систем:
а) обмін речовин; б) адаптація; в) подразливість.
4. Що таке перша сигнальна система (за І.П. Павловим)?
5. В чому полягає рецепторна функція шкіри?
6. Перелічіть причини кон'юнктивіту.


Варіант 2

1. Кінчиками пальців рук навчитися читати:
а) можна; б) не можна.
2. Слухові рецептори представлені:
а) паличками; б) колбочками; в) волосковими клітинами.
3. Сльози: а) заломлюють світло; б) зволожують і очищують рогівку; в) живлять очі.
4. Яке значення має зір?
5. Чим утворений аналізатор смаку?
6Що таке друга сигнальна система (за І.П. Павловим)?


Виконати завдання свого варіанту контрольної роботи в робочому зошиті. (всім учням обов'язково)


Скрін роботи надіслати на ел. пошту вчителю: m.galyna5@gmail.com


12.05.2020

Тема: Ендокринна система

Урок 1. Залози внутрішньої секреції

1. Опрацювати параграф 53.
2. Виписати терміни: ендокринна система; залози внутрішньої секреції; гормони. 
3. Охарактеризувати вплив гормонів на процеси обміну речовин в організмі:
  • гормони є носіями інформації;
  • гормони обмежують амплітуду коливання якогось фізіологічного показника;
  • гормони діють за принципом зворотнього зв'язку.


14.05.2020

Урок 2. Залози змішаної секреції

1. Опрацювати параграф 54.
2. Виписати терміни: підшлункова залоза; статеві залози 
3. Охарактеризувати роль статевих гормонів в період статевого дозрівання підлітка.
4. Переглянути відео: "Як діють ваші гормони".


19.05.2020

Тема: Розмноження та розвиток людини


Урок 1. Будова та функції репродуктивної системи. Статеві клітини. Запліднення

1. Опрацювати параграф 55.
2. Виписати і пояснити терміни: гамети, сперматозоїд, яйцеклітина, запліднення, зигота. гаметогенез.
3. Порівняти будову чоловічої та жіночої статевих клітин, замалювати їх у зошит.
4. Розглянути схему "Гаметогенез".

21.05.2020

Урок 2. Вагітність. Ембріональний період розвитку людини. Плацента і її функції

1. Опрацювати параграф 56.
2. Виписати і пояснити терміни: ембріогенез,  вагітність, плацента.
3. Охарактеризувати роль плаценти.
4. Обгрунтувати негативний вплив нікотину та алкоголю на розвиток плоду. Скласти план відповіді.


VІ Всеукраїнська інтернет-олімпіада "На Урок" (Весна 2020) з біології

27.04 - 25.05.2020

       Під час дистанційного навчання  учні 8-х класів взяли участь у VІ Всеукраїнській інтернет-олімпіаді "На Урок" (Весна 2020) з біології,  де мали можливість повторити навчальний матеріал продемонструвати реальний рівень знань і отримати гарантовані нагороди: диплом і сертифікат учасника.
     Учні, які набрали відповідну кількість балів отримають дипломи: 
  • 90-100 балів - диплом І ступеня
  • 80-89 балів - диплом ІІ ступеня
  • 70-79 балів - диплом ІІІ ступеня
Молодці!!!

        Інформацію про місце у загальному рейтингу буде відкрито після оголошення результатів – 27 травня.



Вітаю переможців і учасників VІ Всеукраїнської інтернет-олімпіади "На Урок" (Весна 2020) з біології




















26.05.2020

Урок 3. Постембріональний період розвитку людини. Репродуктивне здоров'я

1. Опрацювати параграф 57.
2. Виписати і пояснити нові терміни.
3. Переглянути відео:
4. Розглянути таблицю "Характеристика вікових періодів людини"
5. Скласти опорний конспект за планом:
  • розвиток дитини після народження;
  • статеве дозрівання;
  • вікові періоди онтогенезу;
  • особливості підліткового періоду.


28.05.2020

Урок 4. Підсумковий урок


Немає коментарів:

Дописати коментар